Dünya
Hizmet Politikaları
Anasayfa SERVİS VE DESTEK Hizmet Politikaları
Pantum After-sales Service Policy

1.General Provisions:

Tüm Pantum Yazıcı ürünleri ve ilahi ürünleri ya da türevleri, deniz dışında satış kanallarında satın alınmış ya da verilen Pantum'un düzenli satış kanallarında, gerekli tüketiciler hakları ve Interests Koruma yasaları ve kurallarında listelendirilen sorunları var, hepsi hizmet etmiştir.

 

2.Görev:

Ulusal ürünler satışlarına dayanarak tüketiciler hakları ve ilgilenme yasaları ve kuralları, satıştan sonra kalite hizmetleri sağlamak için, ilgili kişisel ayarlama yapabilir.

Not: sadece hizmet alanının ayarlaması

 

3. Hizmet tanımı:

3.1.Değiştirme dönemi: garanti döneminde bulunan, yetkili hizmet merkezi, insan yapılmadığı suçun olmadığına karar verilir, uygun yasalara ve kurallara bağlı, hizmet değiştirilebilir, değiştirme zamanı, ürünün satılması gününden 7 gün içinde, yeni makine için geçerli satın hesaplarıyla, geçerli satın hesaplarıyla, ‹

3.2.Garantiya dönemi: Yapıcı bir müşteriye kalite sorunları yüzünden başarısızlığın yüzünden özgür tamir ve tutuklama sağlayacağı zaman dönemi sırasında, ürün genelde satış gününden bir yıl boyunca garanti altında (hesap edilen) olur.

 

4. Değiştirme:

(1) Yazıcının garanti döneminde, eğer bilgilendirme el kitabında listelendirilen bir performans başarısızlığı varsa, yetkili hizmet merkezi tarafından insan yapılmadığı başarısızlığı olması ve ürünün satılması gününden 7 gün içinde yeni bir yazıcın yerine alakalı satış sertifikasıyla yerine getirilir.

(2) Yeniden değiştirme döneminin sona erdiğinden sonra, ama hala garantiye döneminde Pantum yetkili deneyim merkezi veya Pantum yetkili Servis İstasyonu müşteriler için özgür koruma hizmetleri sağlıyor.

 

5. Warranty:

(1) Yazıcı garantisi döneminde, performans başarısızlığında listelendirilmiş maintenasyon kitabı sonucu kullanıcısı Pantum İdare Servisi Deneyim Merkezi veya Pantum İdare Servisi İstasyonu'na bağlı satış sertifikasını kullanabilir, insan başarısızlığını tanımadıktan sonra özgür tamir edebilir.

(2) Garantı döneminden sonra müşteri, yazıcının tamirlerini, ödeme yerini, hizmet verici tarafından tutma sertifikasını 30 günlük verir (garantiye dönemi olabilir).

 

6. Sıradan sonra hizmet ürünlerinin ve garip kişilerin listesi:

Türü

PN

Savunma zamanı

Ana makine

Yazıcı

Satın tarihinden bir yıl (dahil)

 

Kartrik

Alışma gününden bir yıl sonra, garantiyi doğrulamak için politika anlatılacak.

Not: Bu tablinde belirtilen garantiye dönemi bir yıllık garantiye dönemine uyuyor. Makine ülkesinin yasaları satıştan sonra ürünler için özel ihtiyaçları varsa, sunucu ülkesin yasaları ve kuralları üstlenecek.

 

7. Satış Servisinin sertifikası:

A) Hızmetin değerliğinde, tüketiciler, bu kurallara uygun düzeltme ve değiştirme hakkına sahip olacak.

B) Eğer satın sertifikası temin edilemezse, makine beden numarasına göre fabrika tarihini + 90 günü özgür tutma işlemleri için başlangıç tarihinin değerliğini gösterir.

Servis sonu dönemi: servis sonu tarihi, müşterinin makineyi servis merkezine teslim ettiği zaman ve makineyi tamir ettikten sonra müşteriye geri döndüğü zaman anlamına gelir. Tatil vakti çözülmeli.

 

8.Görüntü Başarısızlık Savunma Periodisi:

Yazıcı kalitesi sorunları gibi hizmet değerlendirme döneminde, özgür onarma tarafından. Tümleşim adamı, tamir edilmiş yazıcının mallarının normalde 30 günden fazla kullanılmasını sağlayacak ve garantiye dönemiyle karşılaştığında, uzun tarih üstlenecek.

 

9.Değiştirme Savunma dönemi:

Değiştirdikten sonra, yazıcının Derleyici dönemi değiştirme gününden yeniden hesaplanılacak. Alış sertifikasının geri imzası satıcısı tarafından, değiştirme tarihini gösteriyor.

 

10. Ödemeli tutma:

Bu durumlarda Pantum ve hizmet merkezinde özgür garanti hizmetleri sağlamayacak, bağlantı tutma aktiviteleri terminal müşterilerinin malzemelerini ve tutma ücretlerini mantıklı yüklemesi gerekiyor.

(1) Hizmet değerliğinin dışında; Çek!

(2) Hizmet sertifikası veya geçerli satın sertifikası yoktur. Yazıcının mallarının hizmetinin değerliğinin sürede olduğunu kanıtlayabilenler hariç; Çek!

(3) Produkt Operasyon Elçisi tarafından gerektiği şekilde, ürünü kullanmadığı veya korumasına sebep olan zarar; yanlış yerleştirme, işlem veya kullanımı nedeniyle yanlış bir çalışma ortamında başarısız veya hasar oluşturuldu;

(4) Özel yıkıştırma veya özel tamir yüzünden sebep olan zarar; Pantum tarafından yetkili olmayan tamir istasyonunu ve hizmet merkezini düzeltme ve değiştirme;

* 5) Kvalifiksiz veya orijinal Pantum kartridgeleri veya paylaşılmış sunucuları kullanarak sebep olan hatalar veya hasarlar

(6) Alışmaları olmayan ülkelerde kullanılan kötülükler, uyumsuzluklar veya uyumsuzluklar oluşturuyor;

(7) Sıcak içki, sıcaklık veya sıcaklık; Çek!

(8) Kanunlarda ve kurallarda listelenen ekipmanın en önemli parçaları da, ekipmanın yardımcı parçaları ve diğer parçaları düzenli değil; Çek!

(9) Güç büyüklük tarafından sebep olan hasar yüzünden;

Ekstra Not: Şirketin politika ayarlaması yüzünden bazı Makine Servisi politikası değişiklikleri şirketin en son politikasına göre üstlenecek.

 

11.Not:

1, Yazıcı sıcaklık, duman, koku, anormal ses ve diğer koşullar üretir, lütfen hemen güç ve bilgi personelinin bağlantısını kesin.

2. Yazıcıda başka bir şey yok. Yazıcı uzun zamandır kullanılmadığında, lütfen güç eklentisini kullanın.

3. Yakındaki gürültü olduğunda çoktan uzaklaştırın. Eğer bağlanmışs a makine hasar edilebilir.

 

Bu web sitesi, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve her ziyaretçi için mümkün olduğunca sorunsuz bir hizmet sağlamak için çerezleri ve benzer teknolojileri kullanacaktır. Daha fazla bilgi için lütfen ziyaret edin.Çerez Politikamızı, /* 底部cookies政策'仅同意必要Cookies'按钮文字 */
'x' düğmesine tıklayarak, bu sefer çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olursunuz.